Usein kysytyt kysymykset

 

Toimitus

 
Miten pitkä toimitusaika on?

Toimitusaikamme on normaalisti 2–5 arkipäivää. Mikäli olet valinnut tuotteellesi erityisiä lisäominaisuuksia, kuten mailan jännityksen, toimituksessa voi tietyissä tapauksissa mennä 1–2 lisäpäivää.


Toimituskulut

Toimitamme kaikki tuotteemme Postin kautta. Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 100 euron tilauksiin. Alle 100 euron tilauksiin lisätään 5 euron toimituskulu. Poikkeuksena isommat ja painavat tuotteet, kuten pallotykit ja pöytätennispöydät, joiden toimituskulu on 49 euroa.

 

Onko paketti mahdollista tulla hakemaan Mailat24:lta?

Meillä ei ole fyysistä toimipistettä, vaan toimimme ainoastaan verkkokauppana. Toimitusaikamme on 2–5 arkipäivää koko Suomeen, ja teemme jatkuvasti kaikkemme, jotta toimitukset lähtisivät meiltä niin nopeasti kuin mahdollista.

 

Missä pakettini menee?

Heti kun olemme lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostissa tietoa tilauksestasi. 1–2 päivän kuluessa saat uuden sähköpostin Postilta, jossa on seurantanumero ja tietoja toimituksesta. Seurantatietoja on saatavilla, kun toimitus on saavuttanut Postin terminaalin. Jos seurantatietoja ei näy 2–3 päivään, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme info@mailat24.fi.
Mikäli sinulla on muita kysymyksiä tai ongelmia toimitukseen liittyen, voit olla yhteydessä myös huolitsijaan:
Posti: 0100 5577. Muita yhteydenottotapoja ja tietoa löytyy osoitteesta https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta

 
Mitä tapahtuu jos en nouda pakettiani?

Paketti, jota ei noudeta, lähetetään automaattisesti takaisin 14 päivän jälkeen. Mikäli pakettia ei noudeta, se käsitellään palautuksena. Palautus maksaa 5 euroa. Tämä summa vähennetään automaattisesti palautettavasta summa.
 

 

Tilaus

 
Kadutko tilausta?

Oletko tehnyt virheellisen tilauksen tai kadutko ostostasi? Mailat24:lla on mahdollisuus peruuttaa tilaus niin kauan, kun tilausta ei ole lähetetty meiltä. Pyrimme lähettämään tilauksen aina niin nopeasti kuin mahdollista, mutta ota tällaisessa tapauksessa välittömästi yhteys asiakaspalveluumme, niin pyrimme auttamaan asiassa mahdollisimman pian.

 

Mistä tiedän, milloin loppunutta tuotetta olisi jälleen saatavilla?

Suosittelemme, että annat sähköpostiosoitteesi tuotesivulla, jotta voimme ilmoittaa sähköpostilla välittömästi, kun tuotetta on jälleen saatavilla. Sen teet tuotesivulla kohdassa " ONKO HALUAMASI TUOTE LOPPU". Mikäli haluat nopeasti tietoa saatavuudesta, voit ottaa myös meihin yhteyttä, niin voimme katsoa tarkemmin, milloin tuotetta odotetaan saapuvan lisää varastolle.


Minulla on asiaa tilaustani hoitavalle henkilölle Mailat24:lla.

Jos sinulla on jotain, jonka haluat välittää tilaustasi käsittelevälle henkilölle, voit kirjoittaa sen "Viesti"-kohtaan, jonka löydät kassalla ostoksesi yhteydessä.
Mikäli sinulla on erityinen toive tilaamaasi tuotteeseen liittyen, suosittelemme kuitenkin, että otat meihin yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimella ennen tilaustasi. Erityinen toive voi olla esimerkiksi kevyimmän mahdollisen padelmailamallin tilaus, toive saada tennis-/squash-/sulkapallomaila jännitetyksi erityisellä jänteellä, jota ei tarjota tuotesivulla. Tämä keskustelu on hyvä käydä ennen tilausta, jotta tiedät, että toiveesi on toteutettavissa tai jos siitä seuraa lisäkustannuksia, kuten jännitystöistä seuraa.


Huomasin, että haluamani tuote on halvempi toisella jälleenmyyjällä. Tarjoatteko silloin tuotteen samaan hintaan?

Mailat24 tarjoaa hintatakuun, eli voit olla varma, että ostat meiltä tuotteet aina edullisimpaan hintaan.
 
Jos löytäisit tuotteen toimituskuluineen halvemmalla joltain toiselta suomalaiselta jälleenmyyjältä, tarkistamme hintamme luonnollisesti tätä hintaa vastaavaksi. Sen lisäksi vähennämme hinnasta vielä 5 % kiitoksena avusta, sillä me pyrimme jatkuvasti tarjoamaan tuotteemme markkinoiden parhaaseen hintaan. Sinulta vaaditaan ainoastaan, että pystyt todentamaan hinnan yleisen kuvaston, hinnaston tai mainoksen avulla. Edullisimman hinnan takuu edellyttää, että edullisemmalla hinnalla tuotetta myyvässä myymälässä on tuotetta välittömästi toimitettavissa ja että hintatakuuseen vedotaan ostohetkellä.
 
Jos tilanne on yllä kuvaillun kaltainen, kirjoita viestiruutuun kassalla yrityksen verkkosivut, mihin vetoat hintatakuun kohdalla. Me pidämme huolen, että korjaamme hinnan heti, kun olemme saaneet tilauksesi käsittelyyn.

 


Palautukset/Reklamaatiot



Miten palautan tuotteen?

Asiakkaillamme on 60 päivän palautusoikeus Mailat24:n ostoksille. Olemme lähettäneet tilauksesi mukana Postin palautusosoitekortin. Kiinnitä se pakettiin ja vie se Postin toimipisteeseen. Mikäli et saanut palautusosoitekorttia, ota yhteys asiakaspalveluumme, niin saat meiltä uuden.
Otamme ainoastaan vastaan palautuksia, jotka palautetaan meidän palautusosoitekortillamme. Palautus maksaa 5 euroa, ja tämä vähennetään hyvitettävästä summasta. Palautusosoitekorttia käytetään vain ostoksen palauttamiseen ostoksen katumisen yhteydessä. Reklamaatiotapauksessa ota ensin yhteys asiakaspalveluumme tästä.
Muistathan, että tuote täytyy pakata palautusta varten, jotta tuote eikä alkuperäispakkaus vahingoittuisi. Kenkälaatikko pitää esimerkiksi pakata erilliseen pakkaukseen, jottei kenkälaatikko vahingoittuisi kuljetuksessa.


Haluan vaihtaa tilaamani tuotteen toiseen.

Mailat24.fi:ssä on ainoastaan palautusoikeus eli avoin kauppa. Mikäli haluat tilata uuden tuotteen, tee uusi tilaus. Aikaisemman ostoksesi palautat meille yllä olevien ohjeiden mukaisesti. Me palautamme rahasi takaisin niin pian kuin saamme palautuksen. Palautus maksaa 5 euroa ja se vähennetään automaattisesti hyvitettävästä summasta.


Takaisinmaksu

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi varastollemme, saat siitä vahvistuksen sähköpostilla ja maksusi palautetaan. Maksunpalautuksessa voi kestää 3–7 arkipäivää siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
Mikäli sinulla on kysyttävää maksustasi, voit ottaa yhteyttä myös yhteistyökumppaniimme Sveaan:
Sähköpostiosoite: asiakasinfo@svea.fi
Puhelin: 09 4242 3300


Miten teen reklamaation?

Jos olet saanut rikkinäisen tai viallisen tuotteen, pyydämme lähettämään sähköpostia osoitteeseen info@mailat24.fi. Kirjoita meiliin tilausnumero ja vahingon kuvaus. Liitä mukaan myös kuvia vauriosta ja tuotteesta kokonaisuudessaan, jotta saamme selkeän kokonaiskuvan tapahtuneesta.


Mailaan on tullut vikaa. Mitä voin tehdä?

Mailan vauriot, jotka ovat koituneet lyönneistä muihin objekteihin kuin palloon, eivät kuulu takuun piiriin eikä niistä voi tehdä reklamaatiota tästä syystä. Reklamaatio hyväksytään ainoastaan takuun piiriin tapauksissa, jotka liittyvät valmistusvirheeseen. Valmistusvirheestä ei ole kyse, mikäli maila osuu seinään/lasiin/lattiaan/verkkoon.


Kuuluvatko jänteet takuun piiriin?

Jänteiden normaali kuluminen, esimerkiksi jänteen katkeaminen, ei kuulu Mailat24:n tai toimittajiemme takuun piiriin. 

 


Lahjakortti/arvokoodi


Kuinka käytän lahjakorttia/alennuskoodia?

Lahjakortin numero/alennuskoodi kirjoitetaan kassalla kohtaan ”Anna alennuskoodi”. Lahjakortillasi/alennuskoodillasi oleva arvo vähennetään ostoksesi loppusummasta. Mikäli lahjakorttisi/alennuskoodisi arvo on suurempi kuin ostoksesi arvo, säilyy ylimenevä summa koodilla seuraavaa ostokertaa varten.


Miten käytän useaa lahjakorttia samaan ostokseen?

Voit käyttää ainoastaan yhtä lahjakorttia tilausta kohden. Mikäli sinulla on useampi lahjakortti, joita haluat käyttää samaan ostokseen, voit ottaa meihin yhteyttä meilitse info@mailat24.fi, niin autamme sinua.

 

 

Tuotekysymyksiä


Minulla on vaikeuksia valita itselleni sopiva tuote.

Ymmärrämme hyvin, että oikean tuotteen valinta voi olla joskus haastavaa. Tutustu tuotearvosteluihin TÄSTÄ: niitä on saatavilla osaan tuotteita, sekä ostovinkkeihimme. Asiakaspalvelumme on myös aina valmiina auttamaan eri kysymyksissä. Asiakaspalveluun saat yhteyden sähköpostilla.